pod red. naukową Pawła Antonowicza, Piotra Pisarewicza, Joanny Sadkowskiej, Jędrzeja Sicińskiego
Monografia składa się z 10 rozdziałów, które holistycznie łączą istotne wyzwania dla biznesu, nauki oraz społeczeństwa, i których wspólnym mianownikiem jest budowanie wartości organizacji. Dyskurs naukowy dotyczący wartości, podjęty na łamach niniejszej publikacji, uwzględnia również wpływ kryzysu pandemicznego COVID-19 oraz pierwsze kwantyfikowalne skutki agresji Rosji na obszarze Ukrainy. Problematyka ta była poruszana szeroko podczas sesji naukowych, jakie miały miejsce w ramach XX Jubileuszowej Konferencji Naukowej z cyklu „Zarządzanie Wartością”. Wydarzenie zostało zorganizowane przez Katedrę Ekonomiki Przedsiębiorstw, Katedrę Bankowości i Finansów Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, a także Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Konferencja została objęta patronatem honorowym Rektora Uniwersytetu Gdańskiego – prof. dr hab. Piotra Stepnowskiego, a także Rektora Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie – dr hab. Piotra Wachowiaka, prof. SGH. Projekt konferencyjny zrealizowano przy wsparciu finansowym Ministerstwa Edukacji i Nauki.
Centrum Myśli Strategicznych
ISBN: 978-83-66843-17-2
Liczba stron: 188
Oprawa: miękka